LR & PC Beyaert

Lessen paarden:

Op dinsdagavond krijgen de leden van Beyaert les van Nikki Reimers. Nikki is in het bezit van een Orun niveau 4 diploma en heeft veel ervaring met het geven van lessen aan de beginnende ruiter t/m Z niveau. Nikki heeft de afgelopen jaren op verschillende stallen gewerkt en hierbij veel ervaring opgedaan. U bent van harte welkom om te komen kijken bij de les. Als u een proefles wilt rijden kunt u zich aanmelden bij het secretariaat. (zie contact)

De lessen zijn van 19:30 tot 21:00.

Ook is het mogelijk om springlessen te volgen. Helaas is er op dit moment te weinig animo. Wellicht komt er in de toekomst weer een enthousiaste springgroep naar voren. We hebben 4x in het jaar een officieel springparcours staan op gras. Na overleg en onder begeleiding is het mogelijk om hier gebruik van te maken.

Lessen pony’s:

Op zaterdagochtend zijn de pony lessen. De dressuur lessen worden gegeven door Margriet Schouten en Nadine Vervoort. Regelmatig geeft Nadine spelenderwijs ook springles aan de pony leden. U bent van harte welkom om te komen kijken. Als uw zoon of dochter een proefles wilt rijden kunt u zich aanmelden bij het secretariaat. (zie contact)